Дата: 13 Яну 2023
Комфортът на служителя на работното място зависи не само от атмосферата в екипа и работата на компютъра, но и от правилните канцеларски материали. Разнообразието от канцеларски материали затруднява избора, така че преди да ги поръча, мениджърът трябва да направи подробен списък. Подготвили сме контролен списък, който ще ви помогне да не забравяте да си купите нещо необходимо.
Инструменти за писане. На първо място, трябва да се погрижите за поръчката на химикалки и маркери. Трудно е да се намери служител, който изобщо да не ги използва, така че тези канцеларски материали трябва да се купуват в големи количества. Според типа си, маркерите могат да се използват за подчертаване на важни точки в документите, както и за работа върху флипчарт или бяла дъска. Може да помислите за маркери за рисуване и перманентни маркери. Не забравяйте да закупите на вашите служители пермаментни маркери. Те са неизменна част от инструментите за работа на един административен служител.
Хартия за печат. Най-добре е да изберете материал с плътност най-малко 80 g / m2, той е съвместим с повечето офис оборудване. Хартията за принтер трябва да е 146 CIE или 160 CIE бяла, ако планирате да я използвате за нещо повече от печат на вътрешни фирмени документи.
Дневници, тефтери, стикери и хартия за бележки . Благодарение на тях никой от служителите няма да забравят важни задачи, срещи и телефонни разговори. Бележниците и блок хартия за бележки няма да заемат много място на бюрото, като същевременно помагат за бързото записване на необходимата информация.
Календари. Те помагат да организирате правилно времето си и да не забравяте за важна дата. Илюстрираните календари ще повлияят положително на настроението на служителя. Всеки ден той ще може да се любува на пейзажи, шедьоври на световното изкуство и други приятни гледки. Календарите са настолни и стенни .
Папки
Осигурете безопасността на документите и тяхното бързо търсене. Тук ще намерите папки с файлове, с арков механизъм, с ластик, с щипка, с цип, както и папки-ъгли и папки-пликове .
Организатори
Те помагат да спестите място на бюрото и бързо да намерите артикула, от който се нуждаете. Най-лесният начин за съхранение на канцеларски материали е в чаша без разделители. Органайзерите с множество отделения са по-практичен вариант. Понякога те идват с основен комплект канцеларски материали .
Телбоди и перфоратори
Незаменими офис консумативи, които може да бъде трудно да изберете. Телбодите могат да бъдат механични или електрически. Вторият вариант телбод повече листове в минута, което значително ускорява документацията. Не забравяйте, че телчетата за телбода трябва да съответстват на мощността на устройството. Колкото по-мощен е, толкова по-дебели ще бъдат телчетата. Метален перфоратор ще се превърне в надеждно офис устройство. Когато го избирате, обърнете внимание на мощността на пробив. Ако планирате да използвате често перфоратор, дайте предпочитание на опцията, която може да пробие до 40 листа.
Tonerlife.bg очаква вашите заявки.